Spørsmål abonnement
- I hvilke områder blir maten/varene levert?
Klikk her for å se kart
- Hvordan lage abonnement?
Gå inn på varesortimentet under "abonnement" og velg produkter du ønsker, under vært produkt får du spørsmål om antall og leveringsintervall. Det er kun mulig å få levert onsdag eller søndag, ikke begge.
- Hvordan betaler jeg?
Når du har valgt de produktene du ønsker, går du videre til kassen. Her kan du velge å betale med kort eller Klarna.
- Når på døgnet vil maten/varene bli levert?
Maten/varene vil bli levert tirsdag mellom 14.00-22.00, eller søndag mellom 10.00-21.00.
- Kan jeg velge tidspunkt når maten/varene blir levert?
Du kan sende mail, og ha ønske om levering før eller etter ett spesielt klokkeslett. feks etter kl 16.00.
- Må jeg være hjemme når maten/varene blir levert?
Hvis det er naturlig å sette igjen maten/varene der du bor, trenger du ikke være hjemme. Siden dette er frysevarer så anbefaler vi at varene ikke blir stående for lenge ute(spesielt om sommeren).
- Kan jeg pause abonnement når jeg ønsker?
Det er ingen problem å pause abonnementet, om det er en eller flere leveringer du ikke trenger ved feks ferie. Dette gjør du enkelt inne på ditt abonnement.
- Hva gjør jeg om jeg har byttet adresse?
Husk å send oss en mail ved eventuelt adresseendring. Dette får du desverre ikke gjort på ditt abonnement.
- Din første leveranse vil du motta uken etter du har lagt inn din bestilling.