Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Spørsmål abonnement

- I hvilke områder blir maten/varene levert?
Klikk her for å se kart

- Hvordan lage abonnement?

Gå inn på varesortimentet under "abonnement" og velg produkter du ønsker, under vært produkt får du spørsmål om antall og leveringsintervall. Det er kun mulig å få levert onsdag eller søndag, ikke begge.

Hvordan betaler jeg? 

Når du har valgt de produktene du ønsker, går du videre til kassen. Her kan du velge å betale med kort eller Klarna. 

- Når på døgnet vil maten/varene bli levert? 

Maten/varene vil bli levert tirsdag mellom 14.00-22.00, eller søndag mellom 10.00-21.00.

Kan jeg velge tidspunkt når maten/varene blir levert? 

Du kan sende mail, og ha ønske om levering før eller etter ett spesielt klokkeslett. feks etter kl 16.00.

- Må jeg være hjemme når maten/varene blir levert?

Hvis det er naturlig å sette igjen maten/varene der du bor, trenger du ikke være hjemme. Siden dette er frysevarer så anbefaler vi at varene ikke blir stående for lenge ute(spesielt om sommeren).

- Kan jeg pause abonnement når jeg ønsker? 

Det er ingen problem å pause abonnementet, om det er en eller flere leveringer du ikke trenger ved feks ferie. Dette gjør du enkelt inne på ditt abonnement. 

- Hva gjør jeg om jeg har byttet adresse?

Husk å send oss en mail ved eventuelt adresseendring. Dette får du desverre ikke gjort på ditt abonnement.

- Din første leveranse vil du motta uken etter du har lagt inn din bestilling.